Grant Thornton vinner pris för internt event

12 april, 2019

Förra året genomförde Grant Thornton eventet GetTogether 2018 – Into the wild, där samtliga 1 200 medarbetare samlades i fjällnatur i tre dagar för att förankra den nya affärsstrategin. Konceptet genomfördes i samarbete med Brand Experience-byrån PS Occasion. Nu har evenemanget vunnit priset Årets interna event på Gyllene Hjulet-galan.

– Svårt att fatta! Vi tog hem det! Årets interna event gick till oss! Så galet glad. Nu har vi bevisat att man kan prata strategi och hållbarhet i naturen! Heja Grant Thornton! Heja PS Occasion! Gyllene Hjulet är vårt!, skriver Annie Sebelius, marknads- och kommunikationschef på Grant Thornton, på LinkedIn.

Annons
Annons

Myndighetssatsning mot välfärdsbrottslighet

22 oktober, 2019 Myndigheterna arbetar allt närmare varandra för att bekämpa brott mot välfärdssystemen. 

FAR:s disciplinnämnd får färre anmälningar

22 oktober, 2019 Antalet anmälningar till FAR:s disciplinnämnd har minskat betydligt, visar en sammanställning.

Stor potential i digital ekonomisk rapportering

18 oktober, 2019 Digital rapportering får ett genombrott i år, spår Björn Rydberg, EY, samt XBRL Sweden.

SBO-rapportering gynnar revision av europeiska banker

17 oktober, 2019 SBO-rapportering leder till öppnare och mer meningsfulla revisioner i europeiska banker.

Deskjockeys har Norden som spelplan

14 oktober, 2019 Deskjockeys från Sverige öppnar kontor i Helsingfors med målet att bli nordiska digitala specialister.

 Upp